PKD با بزرگ شدن کیست به 11cm درمان مناسب چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

PKD با بزرگ شدن کیست به 11cm درمان مناسب چیست

"من کیست شدید واقع در کلیه من و بسیاری از پزشکان آنها فقط به من نتیجه بزرگ شدن کیست های کلیوی من به 11cm را منصوب کرد. من نیاز به درمان مناسب به دریافت سوار از آن و یک کلیه سالم است. آیا می توانید برخی از مشاوره به من بدهید؟ "
شما می دانید بیماری کلیه پلی کیستیک پیچیده تر از کیست های کلیه است، پس از آن نیز به عنوان کیست مجتمع کلیه شناخته شده است. کیست بزرگ در آن را بدون کنترل خوب بزرگتر و بزرگتر رشد خواهد کرد، درست مثل مردم ما در بالا ذکر شد، یکی از کیست او تا 11cm رشد که ممکن است درد و بسیاری از عوارض دیگر شود. چه بدتر، آن را ممکن است پارگی در هر زمان مواجه هستند. بنابراین زمان آن را کنترل آن است.
درمان مناسب از PKD چیست؟
با دیگر داروها غربی همکاری، میکرو چینی پزشکی، نوآوری traditioanl طب چینی، می توانید درد که PKD را و جلوگیری از عوارض که کیست منجر به کاهش می دهد. علاوه بر این، می توان آن را منقبض شده و مانع از رشد کیست در کلیه ها. بنابراین این درمان به طور گسترده ای در درمان PKD حتی برای افراد مبتلا به کیست استفاده می شود، تا 11cm، آن را نیز اثر خوب است خواهد شد.
از بالا ما می توانیم می دانیم که پیش از این مردم می توانند درمان را دریافت کنید، پیش آگهی بهتر می تواند باشد. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیه پلی کیستیک شما بهتر است اقدامات را در حال حاضر برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود.
اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: